Tu rozlicz PIT https://www.pitax.pl/rozlicz/urzad-gminy-gronowo-elblaskie/

Pozostałe aktualności

URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE OTRZYMAŁ TYTUŁ „Przyjazny Urząd” JAKO ZNAK JAKOŚCI

  • 01-07-2021
15 czerwca 2021 roku w Katowicach odbyła się Gala Artystyczna, podsumowująca VI edycję konkursu „Przyjazny Urząd”, organizowanego przez Quality Institute.
Konkurs „Przyjazny Urząd” to tzw. „konkurs jakości” – proces certyfikacji, który ocenia
i promuje jednostki szeroko rozumianego sektora publicznego, cechujące się wysoką jakością obsługi klienta (interesanta), profesjonalizmem, uczciwością i rzetelnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie kultury pracy.
Godło „Przyjazny Urząd” przyznaje kapituła złożona z naukowców i praktyków administracji publicznej. Ideą projektu jest nie tylko nagradzanie uczestników konkursu, ale przede wszystkim obiektywna i rzetelna ocena wprowadzonych w urzędach rozwiązań organizacyjnych w celu ich doskonalenia.
 – W okresie pandemii, kiedy pewne rzeczy kazano robić nam inaczej, myśmy troszeczkę łamali te protokoły. Szliśmy swoim torem, ponieważ ciężko było nam patrzeć na to, abyśmy musieli być urzędnikami „gabinetowymi”.  My wpuszczaliśmy klientów. Staraliśmy się, aby żaden
z nich nie odszedł z kwitkiem. Cały czas deklarowaliśmy, że pracujemy normalnie,
z zachowaniem wszelkich reżimów sanitarnych. Daliśmy radę. Gmina w okresie pandemii była bardzo stabilna. Zostało to zauważone i docenione, co mnie ogromnie cieszy – mówi Marcin Ślęzak, Wójt Gminy Gronowo Elbląskie.  

– Nagrodziliśmy instytucje administracji publicznej z całej Polski, wyróżniając zarówno małe urzędy gminne, jak i potężne instytucje o złożonej strukturze, zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. Łączy je jedno – wysoka kultura obsługi klienta oraz wdrażanie nowatorskich rozwiązań organizacyjnych, usprawniających świadczenie usług publicznych – mówi Piotr Celej, prezes zarządu Quality Institute.

– W Konkursie „Przyjazny Urząd” od sześciu lat poszukujemy i wyróżniamy instytucje administracji publicznej (rządowej i samorządowej), które wyróżniają się na rynku terytorialnym sprawnością w działaniu, innowacyjnością i nowatorskim podejściem do realizacji swoich zadań. Recenzenci analizujący wnioski certyfikacyjne, zgłoszone przez naszych laureatów, wysoko ocenili podejmowane przez nich działania ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości usług publicznych, budowanie nowoczesnej kultury organizacyjnej oraz kształtowanie efektywnych relacji z interesariuszami zewnętrznymi
i wewnętrznymi – dodaje Piotr Celej.
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją