Gmina Gronowo Elbląskie
Dzisiaj jest...sobota, 22 września 2018
Imieniny: Tomasza Maurycego
Polish (Poland)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)Russian (CIS)Ukrainian (UA)French (Fr)Svenska (Sverige)Norsk bokmål (Norway)
Gmina Gronowo Elbląskie
Menu
Kalendarium
wrzesień 2018
N P W Ś C Pt S
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
14 października 2018 - niedziela
Dzień Edukacji Narodowej
W dniu 28 marca 2018 roku Rada Gminy Gronowo Elbląskie podjęła uchwały rozpoczynające pracę nad zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach Karczowiska Górne, Wikrowo Jegłownik oraz Gronowo Elbląskie: -UCHWAŁA NR XXXII/290/2018 RADY GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE z dnia 28 marca 2018 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gronowo Elbląskie w miejscowości Gronowo Elbląskie, -UCHWAŁA NR XXXII/291/2018 RADY GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE z dnia 28 marca 2018 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gronowo Elbląskie w miejscowości Jegłownik, -UCHWAŁA NR XXXII/292/2018 RADY GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE z dnia 28 marca 2018 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gronowo Elbląskie w miejscowości Karczowiska Górne, -UCHWAŁA NR XXXII/293/2018 RADY GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE z dnia 28 marca 2018 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gronowo Elbląskie w miejscowości Wikrowo,

PostHeaderIcon Ogłoszenia

PostHeaderIcon Dzień Dziecka w Jegłowniku

Zorganizowany dzięki współpracy Kierownik Filii Bibliotecznej Elżbiety Kacperskiej i Sołtysa wsi Jegłownik Krzysztofa Dorosza wraz z Rada Sołecką

img_0329

 

Więcej…

 

PostHeaderIcon Przedszkolaki w Bibliotece w Jegłowniku


19 maja 2011r. Bibliotekę w Jegłowniku odwiedziły przedszkolaczki. Na swojej pierwszej lekcji bibliotecznej zostały oprowadzone po bibliotece. Słuchały także czytanej bajki, którą potem musiały zilustrować. Dzieci chętnie zabrały się do pracy i powstało piękne wspólne dzieło.

Więcej…

 

PostHeaderIcon 26 MAJ ŚWIĘTO WSZYSTKICH MAM

Dnia 26 maja 2011 roku w Świetlicy Wiejskiej w Fiszewie odbyło się przedstawienie z okazji Dnia Matki pt. 26 MAJ ŚWIĘTO WSZYSTKICH MAM”

s6302816_resize

Więcej…

 

PostHeaderIcon OGNISKO SENIORÓW

W środowe popołudnie 25 maja 2011 roku grupa seniorów z Klubu Seniora Gronowo Elbląskie dzięki uprzejmości Pani Elżbiety Kacperskiej zebrała się przed Gminny Ośrodkiem Kultury w Jegłowniku na planowane od kilku tygodni ognisko. Biblioteka Publiczna Gminy Gronowo Elbląskie jako organizator wcześniej zadbała o to by wszystko przygotować.

IMG_8482_resize

 

Więcej…

 

PostHeaderIcon Spotkanie przy ognisku

Uwaga!!!

Zapraszamy wszystkich chętnych seniorów na Spotkanie przy ognisku w dniu 25 maja (środa)  Miejsce spotkania: Jegłownik przy Świetlicy Wiejskiej godz. 18.00.Prosimy zabrać ze sobą kiełbaskę i dobry humor.  Dodatkowe informacjeBiblioteka Publiczna Gminy Gronowo Elbląskie 55 231 56 44, 694 004 559. Odjazd autobusu z parkingu na osiedlu o godz. 17.45
 

PostHeaderIcon Komunikat LGD Łączy Nas Kanał Elbląski

ZAPRASZAMY

Rolników, ich małżonków i domowników do składania wniosków w ramach działania:

 "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej"

 z gmin: Elbląg, Gronowo Elbląskie, Iława, Kisielice, Małdyty, Markusy, Miłomłyn, Pasłęk, Rychliki, Susz, Zalewo od 4 maja do 20 maja 2011 roku  w godz. 8:00 – 15:00 w siedzibie Stowarzyszenia Łączy Nas Kanał Elbląski Lokalna Grupa Działania, ul. Jana Amosa Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg

Trwa również  nabór wniosków w konkursie na małe projekty - do 29 kwietnia 2011 roku,

Więcej informacji na stronach: www.kanal-elblaski-lgd.plwww.sporol.warmia.mazury.pl
www.armir.gov.pl

ub

w siedzibie Stowarzyszenia Łączy Nas Kanał Elbląski LGD, ul. Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg,
tel./fax: 55 239 49 61; 55 643 58 45; e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

PostHeaderIcon NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ

        Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, który zostanie przeprowadzony w dniach od 1 kwietnia do 30 czerwca 2011 r. będzie pierwszym spisem ludności przeprowadzonym od czasu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Przeprowadzony zostanie w zbliżonym terminie i zakresie tematycznym, jak w innych państwach członkowskich UE.

Więcej…

 

PostHeaderIcon Klub Seniora w Gronowie Elbląskim

  Od lutego 2011 w Gronowie Elbląskim przy Bibliotece Publicznej Gminy zaczął działać Klub Seniora.

klub_seniora_resize

Więcej…

 

PostHeaderIcon Kurs AIKIDO

GOPS_projekty

 

PostHeaderIcon Informacja odnośnie planowania przestrzennego gminy

Informujemy, że na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie umieszczony został do wglądu projekt zmiany  Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Gronowo Elbląskie.
 

PostHeaderIcon Spotkanie

20 stycznia 2011 r., w Centrum Kultury przy Gimnazjum w Gronowie Elbląskim odbyło się spotkanie osób już działających oraz tych, którzy wyrażają chęć działania w sferze organizacji pozarządowych. Inicjatorem spotkania był Radny Gminy Gronowo Elbląskie – Pan Kamil Józefowski. W spotkaniu uczestniczyli również Wójt Gminy Aleksander Lewicki, Zastępca Wójta Gminy Marek Karaszewski oraz pracownicy urzędu zajmujący się promocją gminy.
Za cel spotkania postawiono nie tylko wzajemne zapoznanie się, ale przede wszystkim podzielenie się informacjami oraz osiągnięciami, co miało przyczynić się do zaszczepienia we wszystkich uczestnikach spotkania chęci współpracy i motywacji do działania na rzecz szeroko rozumianego rozwoju Gminy Gronowo Elbląskie.
Uczestnicy spotkania dzielili się swoimi spostrzeżeniami, wizjami i pomysłami dotyczącymi wielu sfer: od promocji Gminy, poprzez turystykę, na aspektach prospołecznych kończąc. Omawiane były również możliwości organizacji pozarządowych w ubieganiu się o środki finansowe przeznaczone dla tego typu działań.

„Nie tylko liczy się zapał, ale trzeba mieć cele” powiedział jeden z uczestników spotkania – Pan Jacek Lotkowski.

W konsekwencji tego można posłużyć się jakże wymownymi słowami: „Wielkie czyny powstają z wielkich marzeń” (Demostenes).

Wspólnie wysnuto wnioski mówiące o tym, że wszelkie pomysły, a nawet marzenia, przy wspólnym wysiłku, mogą być urzeczywistnione.

Organizację kolejnego spotkania przewiduję się w II dekadzie lutego bieżącego roku, na które to spotkanie zapraszamy osoby chcące się podzielić pomysłami, ideami, spostrzeżeniami oraz doświadczeniami.

20110120201

20110120202

 

PostHeaderIcon Spotkanie kończące pracę Sołtysów w okresie 2007 - 2011

W dniu 18 stycznia 2011 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim odbyło się spotkanie Sołtysów. Było to spotkanie inne niż wszystkie, albowiem kończące ich pracę w okresie 2007 – 2011 r. Podczas spotkania Wójt Gminy – Aleksander Lewicki, wręczył wszystkim Sołtysom podziękowania za ich społeczną działalność. Na koniec spotkania jego uczestnicy stanęli
do pamiątkowego zdjęcia.

IMG_0687

 

PostHeaderIcon Projekt systemowy 2010 zakończony

  Logo_kapital_ludzki       Logo_EFS
PROJEKT SYSTEMOWY 2010 ZAKOŃCZONY

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim realizował po raz pierwszy projekt systemowy pn: „Aktywizacja społeczno – zawodowa osób bezrobotnych w Gminie Gronowo Elbląskie”, który był współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1.1 – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie przez ośrodki pomocy społecznej.

Grupa 14 osób (12 kobiet oraz 2 mężczyzn) uczestniczyła w programach szkoleniowych celem wykluczenia społecznego. Osoby te pochodziły ze środowisk popegeerowskich, w związku z czym odbyły szereg szkoleń przygotowujących ich do znalezienia pracy oraz przyczyniły się do podwyższenia wartości i atrakcyjności, jako potencjalnych pracowników. W ramach działań projektowych uczestnicy mieli możliwość skorzystania z bezpłatnego poradnictwa specjalistycznego: doradcy zawodowego, psychologa, radcy prawnego oraz pielęgniarki. Projekt zawierał kursy obejmujące:

100_1505

- cykl zajęć warsztatowych i doradczych z zakresu doradztwa zawodowego. Celem zajęć było zwiększenie zdolności i aktywności do samodzielnego poszukiwania pracy, identyfikację własnych zasobów: mocnych i słabych stron, ograniczeń i możliwości. Nabycie umiejętności dotyczących pisania dokumentów aplikacyjnych i skutecznej autoprezentacji.

100_1524

Plan zajęć grupowych obejmował:
  • wprowadzenie do zajęć: przedstawienie trenera i uczestników, prezentacja tematyki i metod realizacji, omówienie celów warsztatów oraz określenie oczekiwań uczestników
  • emocje po utracie pracy- „Kto kieruje twoim życiem”- autotest,
  • metody poszukiwania pracy- prezentacja filmu „W poszukiwaniu idealnej pracy i idealnego pracownika”- dyskusja po prezentacji filmu
  • analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy- identyfikacja barier i problemów utrudniających znalezienie pracy
  • wartości związane z pracą,
  • obraz siebie- moja postawa życiowa, jaka/jaki jestem?,
  • odkrywanie własnych możliwości
  • bilans mocnych i słabych stron (test do samooceny)
  • wpływ samooceny na plany- „Moja wiara w siebie”- autotest,
  • umiejętności i kompetencje (odkrywanie własnych umiejętności na podstawie zainteresowań),
  • planowanie kariery zawodowej czyli jak wybrać zawód- film,
  • rynek pracy (praca, czym jest praca, mity i rzeczywistość),
  • ukryty rynek pracy,
  • tendencje na rynku pracy- zawody przyszłości,
  • własna firma, spółdzielnie socjalne alternatywą na brak pracy,
  • spółdzielnie socjalne- film (dyskusja po projekcji),
  • czy nadaję się na przedsiębiorcę- autotest,
  • dokonanie krytycznej oceny własnej postawy oraz umiejętności niezbędnych do podjęcia samodzielnej pracy,
  • analiza wad i zalet podejmowani własnej działalności,
  • zakładam firmę- film,
  • tworzenie dokumentów aplikacyjnych przez uczestników,
  • rozmowa kwalifikacyjna (przygotowanie się do rozmowy, komunikacja werbalna i niewerbalna, wybrnięcie z kłopotliwych pytań i pytania do pracodawcy),
  • wymagania i oczekiwania pracodawców (istota rekrutacji i selekcji kadr),
  • prezentacja filmu „Rozmowa kwalifikacyjna”,
  • Zainteresowania i preferencje zawodowe- autotest,

100_1653

Przeprowadzane również były konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mające na celu doprecyzowanie planów zawodowych Beneficjentów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim. Opracowanie IPD przez klienta przy współpracy z doradcą zawodowym, w którym zostały ustalone działania do realizacji w celu podjęcia pracy.

- warsztaty z zakresu poradnictwa specjalistycznego z pielęgniarką. Celem zajęć było poznanie szeroko rozumianej profilaktyki zdrowotnej.

  • Konspekt zajęć z zakresu poradnictwa specjalistycznego obejmował m.in. :
  • choroby przenoszone drogą płciową (choroby weneryczne, AIDS, HIV)- poznanie profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową, krótki zarys poszczególnych chorób, higiena osobista,
  • antykoncepcja- odpowiedzialność związana z planowaniem i założeniem rodziny,
  • choroby wieku dziecięcego, karmienie, odpowiedni ubiór dziecka stosownie do pory roku- opieka nad dzieckiem chorym, kiedy do lekarza, na co należy zwracać uwagę, opieka nad dzieckiem zdrowym.
  • ABC przedsiębiorczości – ekonomia społeczna szansą na pracę zamiast zasiłku – przybliżenie tematów związanych z przedsiębiorczością, ekonomią społeczną oraz wprowadzenie do utworzenia spółdzielni socjalnych.
Plan zajęć grupowych obejmował:
  • przybliżenie tematyki:przedsiębiorczość, przedsiębiorstwo, przedsięwzięcie, sylwetka przedsiębiorcy, okazje przedsiębiorcze, ryzyko,
  • etapy działania zoorganiozwanego- cykl organizacyjny (przygotowanie, realizacja, kontrola)
  • czynniki wpływające na proces podejmowania decyzji- rozmowa ze słuchaczami,
  • co to jest samozatrudnienie i czym ono się charakteryzuje,
  • koncepcje benchmarking i outsourcing jako sposób na zwiększenie przewagi nad konkurencją i zastosowanie ich w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
  • test- czy posiadasz cech dobrego przedsiębiorcy,
  • zasady rejestracji działalności gospodarczej (jedno okienko) wykorzystanie druków (ZUS, ZUA, ZUS DRA, NIP 1, VAT R, książka z kodami PDK),
  • zasady i kryteria udzielania osobom bezrobotnym dotacji z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej, Fundusz Mikro na wspieranie rozwoju mikroprzedsiębiorczości,
  • możliwości uzyskania poręczenia kredytu/ pożyczki przez osoby podejmujące działalność gospodarczą- Fundusz Poręczeń Kredytowych,
  • Biznes plan- zasady budowy oraz cech dobrego Biznes planu,
  • innowacyjność w biznesie, 8 typów ról pełnionych w zespole- Belbin,
  • Ekonomia społeczna (pojęcie ekonomii społecznej, przykłady przedsiębiorczości społecznej w UE, polskie tradycje ekonomii społecznej, Film- „Wykorzystana szansa”),
  • zakładamy spółdzielnię socjalną, krok po kroku- film „Uwierz w siebie”,
  • symulacja utworzenia spółdzielni socjalnej w Gronowie Elbląskim,
  • prezentacja projektów, podjęcie przez uczestników decyzji o wyborze najkorzystniejszego projektu dla Gminy,
  • podsumowanie warsztatów- wręczenie dyplomów
  • warsztaty psychologiczne – celem warsztatów była aktywna integracja uczestników, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych, podejmowanie inicjatyw na rzecz tworzenia nowych form pomocy dla uczestników projektu.
100_1779_1

Program zajęć obejmował:
  • wzajemne poznanie się uczestników,
  • przedstawienie celu warsztatów,
  • określenie zasad dotyczących prowadzenia i uczestniczenia w zajęciach,
  • sprecyzowanie oczekiwań osób uczestniczących wobec warsztatów,
  • zabawy integrujące grupę,
  • wpływ komunikacji interpersonalnej na sukces zawodowy,
  • umiejętność efektywnego i skutecznego wyrażania siebie samego- wzmacniającego pewność siebie- postawa asertywna,
  • rozwiązywanie konfliktów jako umiejętność poprawnego komunikowania się
  • doskonalenie własnych umiejętności w podejmowaniu decyzji, realizacji i brania odpowiedzialności za nie- zmiana postawy uczestników z biernej na aktywną,
  • czym jest poczucie wartości i skąd się bierze?
  • funkcje poczucia wartości,
  • poznawanie i rozumienie siebie, swoich wartości, oczekiwań, potrzeb i rozwijanie pewności siebie- jako przygotowanie  do metamorfozy dotychczasowego życia,
  • uświadomienie roli samoakceptacji  i wiary we własne możliwości –jako motywacja do podjęcia pracy,
  • projekcja filmu zatytułowanego „ W pogoni za szczęściem”, opartego na faktach uświadamiającego rolę: wiary we własne możliwości oraz poczucia sprawstwa we własnym życiu,
  • zaszczepianie i wzmacnianie optymistycznego myślenia – ćwiczenia mające na celu motywowanie uczestników do wydawania pozytywnych sądów na własny temat,
  • „ ja i moje mocne strony”-  podniesienie i pielęgnowanie pozytywnego obrazu własnej osoby,
  • wpływ samooceny na osiągnięcie sukcesu,
  • projekcja filmu zatytułowanego „Choć goni nas czas” uświadamiającego  rolę cieszenia się każdą chwilą w życiu,
  • jak pokonać bariery psychologiczne i społeczne zakłócające podjęcie pracy?,
  • zmiana nastawienia jako pierwszy krok do sukcesu,
  • czym jest zmiana?- teoretyczne zdefiniowanie i omówienie pojęcia,
  • dlaczego boimy się zmian? – uświadamianie lęków i przezwyciężanie ich,
  • pozytywna redefinicja nowej sytuacji, jako wyzwania, nie czegoś niebezpiecznego, a w tym:
  • zmiana -jako szansa na poprawę jakości życia,
  • definicja i rodzaje motywacji oraz techniki zwiększania motywacji w oparciu o zmianę dotychczasowej sytuacji, plany i realizację celów życiowych,
  • „potrafisz, jeśli tylko pomyślisz, że potrafisz”- siła pozytywnego myślenia w dokonywaniu zmian,
  • bezrobocie- rozumiane jako sytuacja stresująca i stan przymusowej zależności od innych- uświadomienie uczestnikom ich własnego wpływu na zmianę sytuacji poprzez podjęcie wysiłków związanych z poszukiwaniem i podjęciem pracy,
  • projekcja krótkich reportaży  „Przedsiębiorcza kobieta” o kobietach sukcesu,
  • ewaluacja zajęć przez uczestników.
  • cykl zajęć z radcą prawnym – wdrożenie uczestników w świat prawa – szczegółowe omówienie przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej jak również omówienie zakresu przedmiotowego i podmiotowego ustawy Kodeks Pracy.
projekt_2010_012

Tematyka zajęć:
  • cele i zadania pomocy społecznej,
  • świadczenia z pomocy społecznej,
  • zasiłki okresowe i celowe, w tym również zasiłki specjalne,
  • zasady postępowania w przyznawaniu świadczeń z pomocy społecznej,
  • postępowanie odwoławcze w sprawie ze świadczeń z pomocy społecznej,
  • organy pomocy społecznej,
  • omówienie orzecznictwa sądowo- administracyjnego w zakresie przyznawania świadczeń z pomocy społecznej,
  • cele i zadania ustawy o świadczeniach rodzinnych,
  • wybrane zagadnienia przyznawania świadczeń rodzinnych i dodatków do świadczeń rodzinnych,
  • kryteria przyznawania świadczeń rodzinnych,
  • postępowanie w sprawie przyznawania świadczeń rodzinnych oraz dodatków do świadczeń rodzinnych z uwzględnieniem postępowania odwoławczego,
  • omówienie też orzecznictwa sądowo- administracyjnego w zakresie świadczeń rodzinnych,
  • omówienie zakresu przedmiotowego i podmiotowego ustawy Kodeks Pracy,
  • nawiązanie stosunku pracy i rodzaje stosunków pracy,
  • omówienie, jakie elementy powinna zawierać umowa o pracę,
  • omówienie orzecznictwa sądowego dotyczącego nawiązywania stosunków pracy,
  • rozwiązanie stosunku pracy (za porozumieniem stron, wypowiedzenie przez pracownika, wypowiedzenie przez pracodawcę),
  • rozwiązanie stosunku pracy (z winy pracownika, bez winy pracownika)
  • zasady postępowania w sprawie dochodzenia roszczeń przez pracownika przed sądami powszechnymi,
  • zasady wynagradzania i czas pracy,
  • potrącanie należności wynagrodzenia pracownika,
  • odpowiedzialność pracownika (dyscyplinarna, majątkowa),
  • obowiązki pracodawcy i obowiązki pracownika.
  • kurs komputerowy MS Office (Word, Excel, Access) – nabycie umiejętności pracy
  • z komputerem przydatnych w pracy zawodowej.
  • przetwarzanie tekstów MS Word (wykorzystanie czcionek, rozmiarów czcionek, tabulatorów, wyrównań tekstu,pogrubień, wyróżnień, podkreśleń, akapitów, odstępów między wierszami, punktorów, numeracji , stosowanie tabel, wcięć, ramek, obiektów, stosowanie skrótów klawiszowych),
  • arkusz kalkulacyjny MS Excel (tworzenie formuł wyświetlających bieżącą datę systemową, napis będący połączeniem napisów z innych komórek Excela, formuły wyliczające wartości podatków VAT, formatowanie komórek, używanie formuł typu: ujemna, nieujemna itp., wyświetlanie formuł w systemie walutowym, stosowanie funkcji wyświetlających np. średnią arytmetyczną, pogrubianie ramek, wypełnianie kolorami,sortowanie, opisy kolumn i wierszy itp.),
  • bazy danych MS Access (tworzenie tabel, wprowadzanie danych)
projekt_2010_019

Podnoszenie kompetencji i umiejętności zawodowych osób bezrobotnych polegało również na indywidualnych rozmowach i poradach doradcy zawodowego oraz na wsparciu psychologicznym.
Osoby uczestniczące w projekcie, dzięki bogatym warsztatom i zajęciom nawiązały nowe znajomości, pobudziły się do aktywności społecznej, stały się bardziej otwarte, spotykają się nawet po zajęciach. Mają w sobie więcej chęci do podejmowania wszelkich działań zmierzających do efektywnego prezentowania swojej osoby, a dzięki ćwiczeniom i spotkaniom są w stanie przezwyciężyć wszelkie, wewnętrzne blokady, co przyczynić się może do śmiałego i prostolinijnego poszukiwania pracy. Dzięki szeregowi spotkań i ćwiczeń uczestnicy przekonali się, że głównym aspektem niwelowania różnic społecznych nie jest osiąganie zysków materialnych, ale przede wszystkim umiejętności interpersonalne, umiejętności samooceny, autoprezentacji oraz umiejętności odnajdywania się w zawiłych i często niezrozumiałych przepisach prawnych. Za sprawą poczucia możliwości zdobywania pomocy, w szczególności w zakresie doradczym, uczestnicy projektu poczuli się bardziej pewni i bezpośredni, co tym bardziej świadczy o słuszności przeprowadzenia tego typu przedsięwzięcia projektowego.

projekt_2010_024
Opracowały:
Angelika Ślęzak - pracownik socjalny projektu,
Dorota Laskowska - koordynator projektu
 

PostHeaderIcon Informacja o nowym projekcie realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim

informacja_GOPS_18.01.2011

 

PostHeaderIcon Podziękowanie dla mieszkańców gminy od Starosty Płockiego

Podziekowanie_od_Starosty_Plockiego_25.10.2010

 
Więcej artykułów…
Ustawa śmieciowa
Urząd pracy
Teraz gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 793 gości 

Valid XHTML 1.0 Transitional

Gmina Gronowo Elbląskie - województwo Warmińsko-Mazurskie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej... To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information